робота з пам’яттю

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2010
Тип роботи:
Лабораторна робота
Предмет:
Програмування

Частина тексту файла

Міністерство освіти і науки України Національний університет «Львівська політехніка» Кафедра АСУ Методичка №1 З курсу програмування в асемблері Лабораторна робота №3 Тема – робота з пам’яттю. Мета – навчитися використовувати системну пам’ять та розміщати в ній дані з файлу. Львів 2010 ТЕОРЕТИЧНІ ПОЛОЖЕННЯ Вступ В Win32Api кожен об’єкт має свій унікальний ідентифікатор в системі. Для простих об’єктів він дорівнює його віртуальній адресі. Цей ідентифікатор носить назву дескриптор або хендл (від. англ. HANDLE), і дуже часто використовується як параметр у функціях Win32Api (довжина 4 байти). Об’єкти котрі постійно фігурують в системі називаються атомами. Хендли можуть ідентифікувати вікна, меню, блоки пам’яті, екземпляри програми, пристрої виводу, файли, аудіо та відео потоки, та інші об’єкти. Атоми ідентифікують стандартні іконки, курсори та об’єкти, які не змінюються при наступному завантаженні системи. Більшість дескрипторів є значеннями індексів внутрішніх таблиць, які Windows використовує для доступу та керування своїми об’єктами. Звичайно, програми користувача (ужитки) в захищеному режимі не мають прав доступу до цих таблиць. Тому, коли необхідно отримати чи змінити дані, що пов’язані з певним об’єктом Windows, ужиток використовує відповідну функцію API з параметром хендла цього об’єкту. Таким чином Windows забезпечує захист своїх даних при роботі у багатозадачному режимі. Пряма та віртуальна адреса Кожна програма може отримати 4 Гб пам’яті для власних потреб, іменованою віртуальною сторінкою. Це смішно, парадокс, у комп’ютера, наприклад, встановлено плату на 256 Мб, а кожна програма може мати в своєму розпорядженні 4Гб. В кожну доль часу, скажемо мікросекунду, існують ділянки пам’яті котрі не використовуються, їх можна тимчасово зберегти на жорсткому диску, при умові якщо пам’яті не вистарчає місця, такі тимчасові файли називаються файлами підкачки (SWAP File). За допомогою файлів підкачки кожна програма може мати 4 ГБ у своєму розпорядженні. Віртуальна адреса, це адреса у просторі віртуальної сторінки, а пряма адреса це реальна адреса у пам’яті комп’ютера. Виділення пам’яті Пам’ять є основним ресурсом при програмуванні в багатозадачному середовищі. Множина вільних фрагментів пам’яті називаються ХІПИ (від англійського слова HEAP). Програміст може виділити для своєї програми блок пам’яті будь-якої довжини, що не перевищує загальний об’єм вільної пам’яті. В Windows пам’ять виділяється в 2 етапи: спочатку система виділяє фрагмент віртуальної пам’яті, який отримує свій ХЕНДЛ, але не отримує реальної адреси (за допомогою функції GlobalAlloc) потім система розміщує (блокує) цей фрагмент у реальній пам’яті і фрагмент отримує початкову адресу (за допомогою функції GlobalLoсk) Після того, як програміст отримує адресу початку виділеного блоку, він може її використовувати. Комірки з адресами до початку та після кінця блоку використовувати не можна, тому що вони належать іншим програмам або системі. Після того, як програма використала блок пам’яті, його необхідно розблокувати(за допомогою функції GlobalUnlock) Таким чином, він знову стає віртуальним, і при необхідності може бути переміщений системою в інше місце або на диск. Якщо програма довго не розблоковує блок пам’яті, то це негативно відображається на продуктивності операційної системи в цілому. Отже, якщо після розблокування пам’яті її знову заблокувати, адреса початку блоку може бути іншою. Якщо програміст взагалі відмовляється від використання виділеного блоку пам’яті, він повинен звільнити блок, що веде до знищення його хендла. Звільнення блоку пам’яті здійснюється за допомогою функції-підпрограми GlobalFree. Поняття пам’ять та розташування в ній даних. Секрет мови Асемблер відкривається при роботі з пам’яттю комп’ютера, оскільки для асемблера пам’ять це гігантський масив даних де розмір кожної комірки (елемента) рівний одному байту. Надалі порядковий номер елемента масиву пам’яті ми будемо називати адресою або зміщенням. Якщо вважати, що пам’ять це просто...
Антиботан аватар за замовчуванням

19.02.2013 18:02

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини